It's time for an update

You've been using your good friend IE for quite some time now. It has been a reliable companion for probably the last 20 years.

Unfortunately, due to technology constantly evolving, we would like to kindly ask you to update your browser to one of your liking from the ones listed below. This will ensure that you're going to have good time on our site. Actually, any site really.

Farewell, Internet Explorer.

Velkommen til myVAILLANT – din personlige rådgiver til dit smarte varmesystem

Følg de beskrevne trin, og få din personlige myVAILLANT-opdatering med det samme

Hvis du har modtaget meddelelsen på din telefon, er der en opdatering klar!

myVAILLANT er din egen personlige rådgiver, som du altid har ved din side. Den sikrer, at du får mest muligt ud af dit smarte varmesystem og opnår en helt ny grad af komfort og energibesparelse, samtidig med at du forbedrer dit CO2-aftryk – nemt og sikkert. Med den intuitive app kan du kontrollere, optimere og administrere dit smarte varmesystem. Til enhver tid, uanset hvor du befinder dig og med oplysninger i realtid. Præcis som du ønsker det og uden yderligere omkostninger.

  • Kontrollér hurtigt status af dit smarte varmesystem

    Din personlige startskærm viser dig status af dit varmesystem i realtid Følg nemt med i dit energiforbrug Hold dig informeret om ændringer via push-meddelelser
  • Optimer nemt dit varmesystem

    Brug de smarte funktioner til at forbedre effektiviteten af dit varmesystem Integrer dit varmesystem problemfrit i smart home-systemet Vejrtilpasset varmebehov, opsætning af fraværstilstand og temperaturtilpasninger
  • Administrer dine personlige komfortindstillinger og dit energiforbrug med omtanke

    Giv dig selv og din familie mere komfort Betjen systemet effektivt, uanset hvor du befinder dig, og reducer både omkostninger og CO2-aftryk I tilfælde af nedbrud kan din installatør eksternt kontrollere, hvad der skete, og underrette dig – normalt før du overhovedet selv har bemærket noget

Du behøver ikke at foretage dig noget.

Vi lancerer opdateringen for dig! For at få din opdatering og din personlige rådgiver myVAILLANT er der ikke meget du skal gøre. Vi har allerede sat processen i gang for dig og sendt dig en besked på din smartphone. Alt du skal gøre er at følge de enkle trin fra opdateringssassistenten, som fører dig til din myVAILLANT.

Her er de følgende trin du bør foretage:

  • 1. Du modtager en push-meddelelse

  • 2. Start opdateringen med at opdatere firmwaren til dine apparater

  • 3. Lad dig viderestille til app-butikken, og hent myVAILLANT-appen

  • 4. Hent appen fra app-butikken gratis

  • 5. Åbn myVAILLANT-appen

  • 6. Opret en ny konto

    • Anbefaling: Anvend samme mailadresse, brugernavn og adgangskode som du tidligere har anvendt.
    • Du skal huske at bekræfte din mailadresse i den mail du modtager (hvis du ikke få den i indbakken, så tjek om den er havnet i spamfilteret).
    • Nu har du oprettet en ny bruger i MyVaillant-appen.

  • 7. For at forbinde den gamle konto med den nye skal du gøre følgende:

    • Indtaste koden på dit internetmodul (VR900/921/sensoNET): XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXNX. Koden findes på bagsiden.
    • Logge ind med dit gamle brugernavn og adgangskode.
    • MyVaillant appen overfører data fra sensoAPP.

    8. Kom godt i gang, og læs mere om din personlige rådgiver myVAILLANT.

Find svar på de yderligere spørgsmål

  • Hvorfor ændres navnet på appen?

    myVAILLANT-appen er ikke en forbedret version af sensoAPP. Det er en helt nyudviklet app med flere funktioner. myVAILLANT udvikles konstant, og den lærer på baggrund af dine behov og de seneste teknologiske udviklinger.

  • Hvad er forskellene mellem sensoAPP og myVAILLANT-appen, og hvorfor skal jeg opdatere?

    myVAILLANT-appen sikrer, at du udnytter dit Vaillant-varmesystem endnu mere komfortabelt og intuitivt.

  • l myVAILLANT-appen, når jeg allerede har en sensoAPP-konto?

    myVAILLANT-appen kører på vores nyeste loT-infrastruktur, der sikrer en hurtig og sikker drift, samtidig med at den lever op til de højeste standarder, når det gælder cybersikkerhed. For at få glæde af disse fordele skal du først oprette en ny konto, så du kan oprette forbindelse til denne infrastruktur.

  • Hvorfor skal firmwaren til min gateway opdateres, før jeg kan bruge den nye app?

    Gateways fremstilles med firmware, der er linket til sensoAPP. Når du har opdateret firmwaren, kan du bruge den nye app.

  • Jeg er netop begyndt at anvende sensoAPP. Hvorfor skal jeg skifte til myVAILLANT-appen nu?

    For at opnå en sikker og problemfri teknisk opdatering skal du være registreret bruger i sensoAPP hos Vaillant, før du kan opdatere firmwaren til din gateway. Det sikrer, at din firmware har alle relevante opdateringer, og at dit system er klar til myVAILLANT.

  • Kan jeg stadig bruge sensoAPP, efter at jeg har hentet myVAILLANT-appen?

    Når du har gennemført opdateringen til myVAILLANT-appen, kan du bruge appen til at interagere med dit Vaillant-varmesystem. Du kan beholde sensoAPP på din smartphone, indtil du er sikker på, at opdateringen er gennemført.

  • Er opdateringen frivillig?

    Da sensoAPP vil blive udfaset, er du nødt til at gennemføre opdateringen, for at du fortsat kan anvende konnektivitetstjenesterne til dit Vaillant-varmesystem.

  • Kan jeg vente med at opdatere?

    Ja, du kan udskyde opdateringen to gange. Når du får tredje påmindelse, gennemføres opdateringen automatisk.

  • Har installationen af myVAILLANT-appen app nogen betydning for indstillingerne på mit varmesystem (dvs. den ønskede rumtemperatur, planer)?

    Du kan være helt rolig. Opdateringen fra sensoAPP til myVAILLANT-appen har ikke nogen betydning for indstillingerne på dit varmesystem. Det gælder både de indstillinger, som installatøren har foretaget for dig, og for de indstillinger, du selv har foretaget.

  • Har jeg stadig adgang til de oplysninger om forbrug og udbytte, der vises i sensoAPP, når jeg bruge myVAILLANT-appen?

    Desværre ikke endnu, men appen udvikles løbende, og vi arbejder allerede på en løsning, der gør det muligt at importere data til sensorstyringer. Du får glæde af yderligere opdateringer af myVAILLANT, og din personlige assistent vil altid være opdateret.

  • Jeg har en ekstern serviceaftale med min installatør. Skal jeg underrette ham om, at jeg nu anvender myVAILLANT-appen?

    Hvis du har givet din installatør adgang til dit varmesystem, modtager han en meddelelse fra systemet om, at du nu anvender myVAILLANT-appen.

  • Min nabo anvender også sensoAPP, men han fik ikke opdateringen til myVAILLANT. Hvad skyldes det?

    Det tidspunkt, hvor du modtager din myVAILLANT-opdatering, afhænger af, hvordan dit Vaillant-varmesystem er konfigureret. Det betyder, at sensoAPP-kunder ikke modtager opdateringen samtidig.

  • Mange familiemedlemmer anvender sensoAPP på deres smartenheder på samme konto. Sendes meddelelsen om at opdatere til alle enheder?

    Hvis sensoAPP in-app-meddelelser er aktiveret, vil meddelelserne være tilgængelige på alle enheder. Opdateringen kan derefter startes fra alle enheder.

  • Jeg har endnu ikke modtaget nogen meddelelse om opdatering, men jeg har hentet myVAILLANT-appen i app-butikken. Kan jeg gennemføre opdateringen nu?

    Selvom du kan hente myVAILLANT-appen fra app-butikken, kan du ikke bruge den til at styre dit varmesystem, medmindre du har modtaget en meddelelse om, at du kan opdatere. På den måde kan vi sikre, at den nye myVAILLANT-app virker perfekt på dit varmesystem.