It's time for an update

You've been using your good friend IE for quite some time now. It has been a reliable companion for probably the last 20 years.

Unfortunately, due to technology constantly evolving, we would like to kindly ask you to update your browser to one of your liking from the ones listed below. This will ensure that you're going to have good time on our site. Actually, any site really.

Farewell, Internet Explorer.

Mit gasfyr er gået ud – hvad gør jeg?

Vi har samlet nedenstående tips, som du som kunde selv kan afprøve, inden du ringer efter en installatør:

  • Allerførst skal du se efter, om gashanen på gasfyret er åben.
  • Dernæst skal du tjekke, om der er strøm på gasfyret (i tilfælde af tordenvejr kan hfi-relæet slå ud) – tænd på hovedafbryderen.
  • Hvis afbryderen (stikkontakten) ikke er beskyttet, sker det at man kommer til at slukke ved et uheld, f.eks. hvis man sætter en kost på plads mellem kedlen og væggen.
  • Er der nogen røde fejllamper der lyser? Hvis ja, så tryk på ”reset” tasten.
  • Nu forsøger gasfyret at genstarte. Hvis opvarmningen ikke starter op eller hvis den slukker igen kort efter, så tryk endnu engang på ”reset” tasten.
  • Hvis problemet ikke er løst nu, skal du ringe til din VVS-installatør og få ham til at komme og undersøge varmeanlægget nærmere.
  • Hvis dit gasfyr stadig er dækket af Vaillant’s fabriksgaranti, så fortæl dette til din VVS-installatør. Han vil sørge for at Vaillant’s serviceafdeling kontakter dig for et besøg. Dette besøg er naturligvis gratis for dig.
  • Har du ikke en fast vvs-installatør eller en service-aftale, kan du her finde en Vaillant Partner